Rabu, 10 Jun 2009

Tersentap beb!!

Komen ni mmg buat aku terkejut giler..

dari kawanke? kat ShoutMix aku kat sebelah tu..

Sebenarnya aku dah byk kali gak baca blog org lain yg ada pengunjung hantu yg tetibe hentam empunye blog tu kan..tp tak sangka kali ni aku plak yg terkene..

Ape hal dia tu kan? Aku rasa dia baca ni..org yg cam ni dia nak publisiti je..dan mmg hobi dia..

Mungkin dia kawan lama aku..yg tau kisah aku terutama kawan aku yg nama Z tu pasal walaupun entry tu dah lama tahun lepas punye citer tapi dia leh kembur balik citer lama..Lama gak dia buat research pasal blog aku..

Aku punye blog..aku punye pasal ler aku nak letak entry ape. Takkan aku nak letak citer pasal ko plak. Ade ke kene minta izin dari sesape tentang entry yg aku nak buat. Takde pun blogspot letak syarat nak letak ape entry yg boleh tak boleh. Aku punye suke ler aku nak letak citer apa. Apsal ko nak kesah plak. Ada aku habiskan duit ko dan mak bapak ko untuk aku beli komputer dan bayar internet ni tetiap bulan...

Aku bukan tak leh terima nasihat tp aku tak boleh terima langsung nasihat dia. Aku tau dia nak tengok aku memaki hamun dia dlm blog aku sendiri dan nak lihat sejauh mana diri aku yg sebenar. Kalau ko nak sgt tau..meh jumpe aku berdepan. Taulah aku camne aku nak ajar ko..Takat baling batu sorok tangan ni pandailah ko..pasal org bodoh bangang yg berlagak pandai cam ko je yg mampu buat camtu semua..

Aku takde pun nak kacau ko so kalau boleh ko jgn kacau aku. Jgn sampai aku dapat cari ko. Jangan ingat aku bodoh dan tak leh cari sape ko..

Pada kengkawan blog aku yg setia..maaf pasal entry kali ni mmg panas sikit. Aku tak paksa org untuk berkunjung datang kat blog aku dan baca kisah aku. Terpulang..tapi kalau tak suke baca kisah aku..blah je jgn ler nak tinggalkan komen yg menyakitkan hati dan kononnye nak nasihat..aku boleh terima kalau nasihat tu disampaikan dgn cara yg baik..bukan dgn mengungkit dari entry aku yg dah lepas..ape hal plak kan..

Tersentap tu mmg tersentap sgt ni..dlm keadaan aku yg camni..ditambah dgn binatang yg tetibe muncul beri komen camtu..aku jadi makin sakit hati..mungkin dia tengah baca dlm keadaan tersengih menampakkan kebinatangan sikap dia telah membuatkan aku marah..puaslah hati dia agaknye..ntah ape ler dia cube buat lepas ni..

Aku dah delete dah mesej tu semua. Bau busuk sgt ler nak letak dlm blog aku yg wangi ni hehe..

Kawanke?: aku bkn nak hentam ko tp utk pgthn ko,blog ni tmpt kita 'borak' cara yg baik,share ilmu yg baik..tp tulah mgkn ko bosan @ sememangnya ko tak der idea!

Untuk pengetahuan semua org terutama yg hantar mesej busuk tu. Blog aku ni bukan je citer pasal hal peribadi aku..kalau tak suke baca peribadi aku..nak baca yg ilmiah..leh pegi kat info nrina..kalau rasa duit dah byk sgt..g kat znrina collection beli kain..

Jangan kata aku takde idea sampai nak citer hal diri sendiri..dah mmg blog aku so pasal aku ler..apsal ko nak kisah plak..

4 bunga tulip:

Tirana berkata...

Memang panas.....Kak tirana dah jumpa dua tiga blog yang ada komen macam tu.. rasa macam tak puas hati.. Kak tirana dulu pun ada jugak tapi tak teruk sangat. Kak tirana delete aje msg kat shoutbox tu sblum orang lain baca..lepas tu kak tirana duduk diam2 tak menjawab apa pun... Last sekali dia pun senyap..hehehe.. Sabar la Nrina...

julietchun berkata...

ramai gak yg kena komen teruk2 gini.

Suzi berkata...

saje2 nak cari glamer tu...tak yah dilayan org mcm tu...
byk2 sabar nrina..

AhboNd 2020 berkata...

Mama, buat tak happek jer dengan komen2 tersebut. Biasalah..nie namanya dunia cyber..bukan ajer boleh baling batu sembunyi tangan...mcm2 lagi boleh buat..so jangan DILAYAN kerenah seperti ini..anggap shj komen tu sampah..bye mama..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster