Selasa, 9 Jun 2009

Pokok Bunga



untuk kete ayah pun ada..


Hehe...

Aku beli pokok bunga ni..senang jaga pasal tak payah ler nak siram..

So amat sesuai utk aku yg takde bakat tanam pokok bunga ni. Lagi satu..tak ler pokok bunga tu terseksa dibela oleh aku hihihi...

Pokok bunga ni hanya perlukan cahaya matahari je untuk hidup dan leh gerak2..melambai2kan daun dan bunganya sekali..sgt comelkannn..

Harga dia RM10..

8 bunga tulip:

haruan tasek berkata...

bunga kereta nie. bagus untuk hiasan kereta dan pejabat

amizah berkata...

sukerrr...dah lama teringin nak letak munger ni dlm keter...tp hubby tak kasik...cantekkk

Tirana berkata...

Nrina...

pokok bunga betul ke tu? Cantik la pulak..

AhboNd 2020 berkata...

Mama, Berapa inggit satu bunga nie..bye

julietchun berkata...

bukan perfume keta ke?

Lynda berkata...

dulu ada dlm kete.tapi bile kete hilang..hilang sekali..sedih..beli kat cameron lak tu..

Suzi berkata...

comel bunga tu nrina...

Snow Peace berkata...

Skang ni munger tu mmg tgh trend...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster