Khamis, 25 Jun 2009

Punggah Balik



Ape tu hehe..

Itu bukan baju nak buang ok..itu semua baju mengandung aku..kebanyakkan baju yg aku sayang..mulanya berlipat tapi disebabkan rindu punye pasal aku dah punggah ler..

Baju mengandunglah baju kegemaran aku pasal selesa tapi tak leh pakai selalu lak..ape hal tak mengandung nak pakai baju ngandung hehe..

Tapi tak semua baju mengandung aku suka..ade ler yg aku suke hehe..tu yg seronok je nak pakai tu..

Tak sabar nak pakai balik..walaupun aku baru 3 bulan lebih tapi lantaklah aku nak pakai muahahahaha...

2 bunga tulip:

haruan tasek berkata...

seronok bakal menimang cahaya mata lagi

Tirana berkata...

kak Tirana pakai baju mengandung bila dah masuk bulan ke lapan dan ke sembilan..hehehe

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster