Ahad, 14 Jun 2009

Selamat Hari Ayah

Selamat Hari Bapa..Ayah..

Pengorbanan, kasih sayang dan segala apa yg ayah curahkan untuk keluarga kita teramatlah tinggi nilainya..

Mama bersyukur sgt kerana Allah pertemukan kita untuk membina mahligai bahagia ni. Walaupun dugaan adakala hebat melanda tapi kasih sayang kita masih utuh dan mekar mewangi.

Tanpa ayah, mama lemah kerana kehadiran ayah di sisi mama akan membuatkan mama rasa kuat dan bersemangat. Ayah jadi inspirasi dan motivasi mama untuk terus menjadi isteri yg terbaik..

Terima kasih untuk segala2nya.

Mohon maaf sekiranya mama ada mengguriskan perasaan ayah.

Mama sentiasa menyayangi ayah di dunia dan di akhirat.

Peluk cium dari mama dan anak2 untuk ayah di sana. Semoga sentiasa ceria.

6 bunga tulip:

kayteeze berkata...

Nak tumpang sekaki....hi hi..

Selamat berbahagia...moga2 terus kekal kasih sayang nrina dan suami... :)

abu muaz berkata...

Banyak blog yg saya lawati ari ini tak ramai mengingati pada hari ayah. Semasa hari ibu yg baru berlalu bukan main lagi. Malang nasib mu ayah, papa, walid dan daddy

AhboNd 2020 berkata...

Mekasih mama..I Love U All..
Bye n salam

Tirana berkata...

Ayah...kasihnya kasih sejati..hehehe

p/s hari tu Nrina ada tanya pasal penyakit emak kan? Orang tua sistem penghadaman dia dah tak lancar macam kita muda2 sebab itulah najis dia pun tak serupa kita. Dan pembuangan najis pun dah jadi tak teratur..Jaga permakanan emak elok2..jangan sampai dia kena sembelit..

julietchun berkata...

aku pun belum beli sesuatu utk ayah ni.

♥nrina♥ berkata...

kak tie:
tq kak tie..

abu muaz:
hehe..alamak saya pun lupe nak ucapkan kat baba saya.

ayah:
tq ayah..lap u too...mmuahhh!!

kak tirana:
sejati dan dah itu jelah kawan baik yg takde ganti hihi..

tq kak tirana jawab soklan saya tu..risau gak saya kalau menandakan penyakit lain..bulan depan nanti baru ada temujanji dgn doktor..

julietchun:
nak beli ape tu..motor sebiji ke hihi..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster