Jumaat, 19 Jun 2009

Ape bezanya..

Ape bezanya ni..melampau plak aku kan sbb dah ada nak jugak beli lagi muahahahaha...



Ok meh sini aku terangkan...

Ini yg baru aku beli...harga RM6.50 je..murahkan??


Yang ni lama punye..yg hari tu aku beli RM10.00..


Bezanya dari segi harga nampak ketara..apsal murah dan yg aku beli dulu mahalkan?

Pasal yg aku beli dulu tu dia siap ada tempat letak yg warna hitam tu..mmg disertakan dlm kotak. Tapi aku heran apsal lemah je dia nak gerak..ntah rosak atau mmg itu stail dia..nak kata tak cukup matahari..tempat tu mmg panas giler..tapi camtu jugaklah dia gerak..perlahan je..bunga pun nak tak nak je goyang..so aku tak puas hatilah..

Kebetulan g kat kedai yg serba guna tapi murah..barang kat situ mmg semua murah2 dan byk pilihan. Ade plak dia jual benda tu..memula aku tak terus beli tapi jeles ler tengok bunga dia bukan main punye goyang..so aku dah termimpi2 nak jugak beli hihi...

So belilah..wah mmg puas hati pasal aktif sgt dlm kete aku..tapi yg mahal tu tetaplah gitu..kengkadang je tengok dia aktif tapi selalunye cam lemah je..cuma yg murah tu takde tempat letak...ada plastik tu je dlm kotak..bolehlah dari takde..hihi..

Lagi satu yg paling penting..benda tu tak sama saiz..so aku tak leh guna tapak hitam utk pokok bunga yg murah tu..

Yang kat kete ayah tu hmm..tak pasti ler plak sbb sejak beli mama tak penah lagi bawak kete ayah tu..skrg ni si Lin pinjam lagi pasal kete kancil nak g servis..

Ok tu je hihi...

4 bunga tulip:

julietchun berkata...

cukup ke 2 tu? tambah ler lagi,kekekekeke.

░♥si lampu neon♥░ berkata...

best ke bende alah tu?

haruan tasek berkata...

macam best aje..... beli yang monyet le

~Cinta Cukulet~ berkata...

dia lemah sebab tak cukup baja la kak hahaa

hari tu nampak yg otromen, teringin gak nak beli sebenarnya huhu

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster