Khamis, 11 Jun 2009

Aku dah tau..

Aku dah tau..tau ape hihi?

Dah tau dah sape yg hantar mesej busuk tu..

Bukan org lain tapi org yg berdekatan dgn aku jugak..bukan dekat rumah aku tapi ade ler org yg mengenali aku secara live..

Lagi satu dia adalah sorang yg buta it kot..tak tau sgt pasal blogging ni. Dia takde blog pun. Tulah bodoh tapi nak berlagak pandai..dgn bagi komen yg camtu..dan yg penting dia mmg tak suke tengok org lain senang..mmg busuk hati..

Takpelah..semoga Allah bukakan pintu hati dia supaya sedar kesilapan dia dan tak ganggu lagi aku selepas ini.

Mungkin betul salah aku kerana pernah memburukkan kawan aku tapi aku ada alasan tersendiri kenapa aku berbuat demikian. Dia tak perlu nak ingatkan dan nak membela melainkan itu adalah ..tut..(alamak ni mmg ayat sensorlah hihi)

Cukuplah..aku bukan jenis pendendam seperti yg diperkatakan. Aku terima sesape pun jadi kawan aku. Kalau dia tipu aku kat belakang..aku tetap maafkan dia. Aku pun bukanlah baik sgt. Manusia mestilah ada lakukan kesalahan kannn...

Mungkin juga aku hanya serkap jarang..jgnlah ade sesape yg terasa pedas kalau tak makan cili ok..

2 bunga tulip:

Mrs Nurul berkata...

sape la tu...

haruan tasek berkata...

ko pi soun je budak tu... hampeh

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster