Isnin, 8 Jun 2009

Jerawat ke?

Tengoklah betapa teruknya jerawat tak diundang ni..

Tangan aku ni mmg gatal suke pegang pipi sejak dia ada..pasal gatal dan suka nak buang kalau ada biji2..mmg ada tapi jadi makin teruklah..

Dulu masa aku ada jerawat dulu aku suke picit..pasal aku mmg suke hihihihi...

Tapi jerawat ni tak leh picit..pasal kecik sgt..eh ni jerawat ke?



Budak ni takde kena mengena dgn jerawat tp salah seorg yg mungkin buat aku berjerawat pasal tension hihihi...


Hish..bila sebut perkataan jerawat byk kali ni rasa makin tak paham lak apsal diorg panggil benda tu jerawat ek..

3 bunga tulip:

haruan tasek berkata...

macam alahan makanan aje.

yulies berkata...

nor, pembawakan kot.. kalau muka buruk anak pompuan.. hehehehe (sajee je kasik harapan!)

Suzi berkata...

perubahan hormon sbb pregnen tu kot...sabo jelah hihihi...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster