Sabtu, 20 Jun 2009

Berita baik dan buruk




Berita buruk dulu...

Lesen memandu aku dah mati pada 31 Mei 2009 yg lepas..nasib baik aku teringat dan terpikir nak tengok lesen sbb rasa cam dah tibe masa tapi rupanya dah terlepas lama...skrg aku tengok byk jalan JPJ tengah buat sekatan..seremm..

Berita baik hehe...

Aku tak ler kene saman ke hape ke..nasib baik sekatan yg JPJ buat tu selalu kat sebelah jalan yg aku lalu..tu peringatan tu hihi..

So sempatlah hidupkan sebelum terjadinya apa2..

Sekian, terima kasih hehe...

psst..cun tak muka aku masa memuda dulu hihi..tapi skrg tak lagi huhu..pasal tu aku hidupkan setahun je supaya kekal lagi lesen memandu yg lama kihkihkih..

1 bunga tulip:

haruan tasek berkata...

tak tertangkat tak apa...
tertangkap salah.... hu..hu

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster