Khamis, 18 Jun 2009

Happy lagi hihi..

Masih terlalu awal entry tadi pasal aku tak buat sarapan..rancang makan kat luar so mmg rileks sikit ler masa tunggu baba aku bersiap..

Rupanya..tengah aku buat entry kat bawah tu pagi tadi..ada perkara magik yg telah berlaku...suspen kan..hehe..

Tetiba baba datang kat aku dlm bilik komputer ni..dia bitau..cebukkan mak..haa..aku terkejut..sape angkat mak? baba sorang ke? bila masa? nape tak bitau? segala persoalan bertimbun yg baba aku sendiri tak dapat nak jawab..

ntah!! jawab baba..tak ke pelik tu...

Baba tengah mandi..tetibe mak bersuara suruh cepat sikit. So baba pun keluarlah tapi dia tengok mak dah ada kat pintu bilik air tu...

Camne ko bangun? Sape angkat? Bila bangun? persoalan baba pada mak plak hehe..

Rupanya mak bangun sendiri..ntah camne tu tuhan je yg tau..mak kata dia ada magik hehe..

Alhamdulillah..aku rasa nak menangis masa tu..mmg sedih sbb mak dah makin sihat..dah kuat leh bangun sendiri. Itulah yg aku sentiasa harapkan..berdoa supaya mak kembali seperti biasa..

So dari malam tadi sampailah skrg..mak dah tak seperti selalu asyik panggil je. Dia diam je skrg..tido je dan akan panggil kalau nak buang air dan nak minum air pasal tangan dia masih lemah..

Berkat doa semua kengkawan..semua org disekeliling aku..mak kembali sihat.. alhamdulillah..terima kasih semua..

4 bunga tulip:

Lynda berkata...

alhamdulillah..suke suke kak nor dah happy

Lynda berkata...

alhamdulillah..suke suke kak nor dah happy

kayteeze berkata...

Kak tie rasa kak tie tahu rahsianya, tapi kak tie tak boleh nak beritahu...kerana nanti nrina akan sedih semula.

Namun, Nrina kena tabah... segalanya yang berlaku atas kehendakNya. Yang penting, Nrina sentiasa ingat yang baik2 tentang mak dan baba Nrina.

haruan tasek berkata...

bersyukurlah

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster