Sabtu, 15 September 2012

Tension Ya Rabbi...

Apakah perasaan korang bila terjadi perkara begini...

Baby asyik nangis x henti...letak nangis tapi bila pegang diam. Aku nak terkencing pun kene tahan2 tapi dah x tahan sgt biarkan jelah...

Bila keluar dari bilik keadaan jadi lintang pukang, bantal bersepah, tilam senget benget, mainan, habuk bersepah... dgn anak2 bising bermain pastu menangis, menjerit, menangis lagi..

Aku plak dgn tgh bengang, panas, tension....

Tetibe bertukar menjadi singa jadian...

Cabaran bila anak dah ramai camnilah.... cakap pun bukan reti nak faham pun budak2 ni... ko ulang ler cakap 100 kali tetiap hari pun..... dia buat dek jer..

Yg makan hati, jantung, limpa, paru, buah pinggang haaa... aku ler..

Habuk dok bersepah, makanan melekat kat lantai, semut bergangnam sytle kat rumah, sawang bermaharajalawak, bau rumah pun dah macam katak...

Sgt2 geram aku...rasa nak mengemop tapi aku kene sabarkan diri lagi 2 minggu je lagi..sabar..sabar... lama tu lagi 2 minggu... Berbulu2 mata aku ni nak mengadap je tanpa boleh buat apa.. mmg anak2 ler yg jadi mangsa...

Nota jari : Biasa kalau tgh tension aku cari coklat, aiskrim, milo ais huhu..semua tu x dapat ler der...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster