Isnin, 24 September 2012

Nape nak dengki kat org?

Glamer ke aku? haha...soklan bodoh..

Glamer sgt ke aku kat blog ni.. tidaklah seperti org lain yg boleh menjana pendapatan hasil dari blog sahaja. Tidaklah mampu aku nak mengadap blog ni setiap masa sbb aku bukanlah seorang yg mempunyai komitmen yg tinggi dalam dunia blog ni.

Aku anggap blog ni sekadar luahan peribadi, pendapat dan nak kongsi maklumat. Kalau dah xde keje dan idea tu, aku bacalah balik blog sendiri... kembalikan nostalgia lama yg ada suka duka... terubat juga kesunyian dan kebosanan hehe..

Siapalah aku untuk menarik pembaca yg beribu2 malah berjuta2 keeennn... itupun aku pernah dihentam oleh seseorg yg mempunyai sifat dengki yg x bole tgk org senang... apatah lagi blogger yg glamer...rasanya mmg x lari dari hentaman.. semakin terkenal seseorg tu, ada yg suka ada yg dengki.... itu sifat manusia yg mmg kita x boleh lari dari hadapinya...

Apapun sifat dengkinya itu tidak mematahkan semangat aku utk lupakan blog ni. Tidak sama skali...sape dia nak halangkan... mcm semut busuk je org camtu...dah ler menyelinap dlm diam, pastu nak gigit org.... picit kasi m**pus je... dah kalau x suka buatpe nak baca blog org... apa punye manusialah keeeennn...

Kalau dah terbaca tu...buatlah muka senget sebelah ke, tangan di bahu mata ke atas ke, jelir lidah ke, guling2 badan ke, hentak2 dahi ke... tapi janganlah dok bagi komen yg menunjukan kemeluatkan anda itu hehe....

Aku kesian bila ada blogger yg menerima nasib yg sama sbb aku pernah rasai perasaan itu. Mmg sgt x puas hati ok... tapi itulah dunia blogger... nak x nak kene terima pahit manis.... yg penting.. perjuangan harus diteruskan... Yg kutuk tu pun blogger jugak tapi mcmlah dia tu bagus sgt... diapun 2x5 je... tapi dah bersifat dengki tu maka mmg jenis x senang hati asyik nak kutuk org jelah kejenya....

Nota jari : Entry kali ini tiada kene-mengena dgn sesiapa sama ada hidup ataupun mati... kecuali kepada tukang kutuk.. ku doakan hidupmu akan menerima nasib yg sama muahahaha (gelak jahat)... Kalau baca dan rasa tersentap tu maknanya ko ler pendengki tu.. Sape makan cili dia yg rasa pedas ye..


1 bunga tulip:

Zie Madini berkata...

buat derk je dgn org yg pendengki cmtu :)

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster