Ahad, 23 September 2012

35 hari



Sedang membelek si kecil ni...

Saat yg sgt2 aku suka melihat wajahnya yg tiada perasaan melainkan sedih dan normal...

Zafry ni mlm2 mmg susah nak tido awal... masalahnya dia nak mama dia pegang dia je. Bila pengang dia tido ataupun diam... bila letak je mesti menangis hmmm... layankan jelah..

Tapi mlm tadi aku mmg sgt2 geram dan rasa stress sgt... dia mmg x suka aku tido agaknya... dia lebih suka aku duduk dan pegang dia... sakit giler dah pinggang aku skrg ni dek kerana melayan je kerenah dia tu... dibiarkan menangis.. bernanah plak telinga aku yg dok sebelah dia ni...

Inipun dah bape kali iklan daaa... kejap2 dia nangis.. camnalah aku nak menaip klu asyik nak pegang dia je... Sibuk berblog jugak kan... dah ada anak tu buatlah cara dah ada anak ye x? Ni sibuk je nak mengadap komputer.... ehhh...ada aku kesah...hahahaha...

Nikmatnya rasa ada baby ni...dpt peluk, cium... mmg sgt rasa tenang.. sukarnya nak gambarkan perasaan tu.. Suka sgt... tu yg klu tgk org lain dpt baby... perasaan kemaruk tu dtg balik. Tapi kali ni mmg xdelh lg kot dpt baby lg sbb ni yg terakhir,, Cukuplah 4 org je sbb kemampuan hanya setakat itu jelah... Inipun aku dah jadi singa jadian...kang ramai2 x taulah jadi apa lak aku ni...

Nota jari : minggu depan minggu terakhir berpantang... minggu depan juga aku nak botakkan Zafry...x suka tgk kusut je anak aku tu..dah ler rambut lebat pastu ada bau plak bila dah peluh2 tu...


0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster