Jumaat, 28 September 2012

11 hari

Masa ni Zahran letih sgt... mulanya dia main2 dgn baby yg tgh tido tu pastu dgn dia2 pun tido sekali... Aku pun tertido gak tapi bila bangun je tgk dia tido kat sebelah tu so aku amik ler gambar dia hehe...

Zafry mmg aku selalu tidokan menyarap sbb dia lambat nak sendawa... aku plak x larat nak bangun sendawakan dia lepas menyusukan sambil baring...

Bila menyarapkan nanti dia akan sendawa sendiri hehe... berserta muntah kadang2 tu so mmg kene monitor 24jam ler...

Seperti yg aku ceritakan, Zafry boleh angkat kepala masa umur dia x sampai sehari. Jadi dia pandai alihkan kepala sendiri masa tido menyarap tu. Selagi dia x muntah, aku biarkan je dia dgn cara dia, mana yg dia selesa...

Zafry akan menangis klu dia lapar ataupun nak sendawa... sendawa dia mcm dinasor bunyinye haha.. kuat giler... Kentung pun byk tapi x sekuat sendawalah hehe...





0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster