Ahad, 30 September 2012

26 hari

Masa ni ler aku dah sibuk2 baru nak bukak blog semula. Aku biasanya fb je kat Wonder aku tu tapi disebabkan dah rindu plak kat blog maka nak ler berjinak semula kononnya haha. Sebelum ni asyik liar je haha...malasnye nak bukak laptop...

Disbbkn nak bukak laptop maka aku perlu berpindah markas ke bilik yg dekat dgn wifi... kat bilik aku dah x bole terima wifi... x taulh kenapa. Bilik ni merangkap bilik almari baju anak2 dan bilik solat. Adalah sofa bed yg aku sayang kat sini hehe... banyak betul kenangan sofa bed ni... aku berpantang sejak dr Zarfan tido kat sini. Pastu mak sakit pun tido sini. Baba sakit pun tido sini jugak... skrg pun aku berblog kat sofa bed ni... byk nostalgia dan kegunaan sofa bed ni tau hehehe...










Muka teruk lagi waktu ni. Berjerawat je... x tau nak buatpe. Aku biarkan jelah..




0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster