Rabu, 12 September 2012

Apa nak cerita...

Xde apapun nak cerita cuma ada ler sikit haha...

Alhamdulillah kesihatan semakin pulih..luka sudah semakin sembuh.. walaupun aku dah 2X mandi nifas tu tapi masih lagi keluar darah..hari ni pun mandi lagi pun rasa cam ada je kuar sikit secoit..

Gambar? haduihh..setiap kali online tiap kali tu lupa bawak kamera.. nak amik bukan jauh tapi malas hahaha...

Zafry? Ok dia tido malam jarang kejut aku dah tapi lewat tido pasal dia nak berpeluk dan melekap je kat dada menyusu badan.

Malam tadi dia buat hal plak tapi rasanya sbb aku masak bihun masak air yg dicampur lada hitam dan halia dgn byk kot haha..kesian dia yg berpeluh2 tapi aku releks je. Pastu minum plak air halia panas... x tentu arah dia masa menyusu..

Ok hmm eh hari ni hari ke berapa ye huhu..dah lupa..jap nak kira.. hari yg ke 25.. tinggal lagi 2 minggu lebih aku dah habis berpantang..minggu depan g klinik cek baby dah sebulan.

Kehidupan akan kembali seperti biasa tapi biasa sgt tu tidaklah sbb nak kene bawa baby plak hmm..cam payah sikitlah nak ke mana2 tu... kesian baby nak kene ikut tapi rasanya kene guna buailah tinggalkan dia jap kat rumah sementara g hantar dan amik anak kat sekolah tu.

Wah..bermulalah tugas aku menjaga 4 hero..mencabar x mencabar..kita tengok sape yg kenaaa...

Nota jari : Ada je benda yg aku nak beli kat tenet ni huuiii.... kesian ayah yg terpaksa ikutkan je kehendak mama ni hehe..tq ye..love u so much...mmuuuahh!!..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster