Selasa, 25 September 2012

Beli Online..



Kali ni cerita pasal kegilaan aku membeli belah semasa berpantang ni. 

Kaki ni walaupun x melangkah ke pasaraya tapi jari ni menaip mencari je apa yg nak dibeli.

Alkisahnya aku sgtlah teringin cadar Quilted Bedspread ni. Dah ada satu beli kat sepupu...sgt best sbb aku x payah nak angkat tilam masukkan cadar bergetah gitu. Yg ni jenis hampar je..dah siap keje..tapi bantal ada 2 je. Biasanya aku suka guna dgn cadar warna plain. Mcm skrg warna pinklah...

Cari2 tetibe terjumpa yg ni...wah x leh tido malam ni selagi x ckp dgn suami hehe... klu aku ada duit mmg habis dah aku borong semua tapi kenelah buat cara mmg xde duit so kene mintak izin ler dulu hehe..

Kalau x harga dia letak satu set RM190 tapi disebabkan aku beli byk x hengat tu so dia bagi kurang sikit je so jadi 1 set RM185.. Bolehlah sbb aku beli kat sepupu aku dulu RM200 tu.

Tapi bila dah beli baru ler plak terjumpa ada org jual harga lebih murah dgn jenis corak yg sama RM160 je dgn syarat beli lebih dr 4 set.. nyesal x sudah tapi dah beli xpelah... nanti nak merayu lagi kat suami nak beli lagi hahaha... yg dah beli ni pun x habis pakai... tamak sungguh kan.. 

Aku beli 6 set tapi 1 set lagi xde stok tapi dah dpt dah bila stok baru sampai dia terus hantar kat aku.

Kalau nak beli meh singgah sini tgk... Queen/King Quilted Bedspread 100% Cotton dan kat sini yg murah sikit Cadar Impian




Sebelum tu aku dah x leh tido malam sebab nak beli abaya hehe... baju rayapun x pakai lagi...sibuk nak beli baju lagi hehehe... Aku suka beli kat Maratussolehah ni sbb abaya dia boleh menyusu... bukan abaya tu yg bagi anak aku susu tau hehe...abaya dia jenis ada zip bahagian depan untuk memudahkan penyusuan badan gitu... lagipun mmg sgt2 praktikal baju camtu... aku sukalah... walaupun mahal tapi berbaloi... yang sebenarnya aku pernah cuba cari kat luar tapi semua xde yg jenis zip depan so camne nak nyusukan anak... Baju aku mmg semua ada zip depan ataupun butang.. cantik jatuh no 2 skrg sbb yg penting aku dpt menyusukan anak aku pada bila2 masa dan di mana jua ku berada ehehe...

Setakat itu je kisah aku membeli belah secara online ni... selain tu aku beli set bersalin amway pun guna online jugak. Mmg best beli online ni sbb beri aku masa pk panjang sebelum sahkan aku nak beli... kalau aku x leh tido malam dan asyik teringat je... mmg terpaksalah ckp dgn suami yg aku nak beli dgn muka x malunye hehe.... 

Nota jari : Terima kasih sgtlah kat ayah yg sudi layan kehendak gajah mama ni. X dpt berjalan, online pun jadi jugak tu.... mmg dasar suka membeli ler katakan hehe. Sayang ayah mmuahh!! Sape yg baca sila pandang atas sambil tangan di bahu dan mulut mencebik hihihihi....

4 bunga tulip:

AhboNd 2020 berkata...

Habis duit den..rabak..

♥nrina♥ berkata...

hihihi..

Zie Madini berkata...

uii...byk tueee beli. kalau zie..if rega dh ratus-ratus, tak berani nk beli on9 taw. hehe

♥nrina♥ berkata...

Zie... akak x jumpa kat luar ni. Hanya kat internet je... Alhamdulillah buat masa ni belum pernah tertipu dgn penjual online hehe...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster