Ahad, 30 September 2012

36 hari

Zafry dah pandai pandang kamera skrg.

Diapun dah pandai mengagah dan nak bercakap..halus je suara dia. Sampai aku x dpt nak bezakan plak dgn suara anak kucing yg melepak kat bumbung rumah aku ni hehe...

Kulit dia makin pulih. Mulanya aku x lap tisu basah kat muka sbb beranggapan kulit dia alergik dgn tisu basah kot jadi aku basahkan kain lampin tu dan lap kan kat muka dia setiap kali dia menyusu dan muntah.

Korang bayangkanlah 1 hari dlm 5 helai kain lampin tu dan ada masa sampai 10 helai guna sbb nak lap dia yg asyik muntah...


























Ni ler nursing pillow yg aku baru beli mahal menyengat tu. Tapi selain kegunaannya utk nursing...aku boleh buat mcm tilam, kiranya nursing tu boleh gantikan peha aku yg gebu ni utk sendawakan dia. Gambar yg kat bawah ni utk tidokan dia....mcm best je tgk dia tido kan... cam selesa gilerlah bantal tu hahaha....





0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster