Sabtu, 29 September 2012

20 hari


Masa ni nurse datang rumah. Aku plak lum mandi lagi walaupun baby dah mandi tapi disebabkan nak susukan dia sebelum tido jadi aku pun apa lagi tertido ler lagi haha... malam x cukup tido camtulah jadinya.

Sekali nurse tekan loceng kat rumah dan terpisat2lah aku dan suami bangun sbb dia pun sambung tido lepas siapkan kerja rumah hehe...

Nurse timbang baby. Korang tau bape dah berat dia dari 4kg hari tu. Sudah 4.9kg weii. Baru 20 hari. Lum sebulan pun lagi. Cukup cepat membesar budak sorang ni.

Patutlah aku mmg rasa terasa sungguh lenguh tangan ni bila nak angkat dia terutama waktu malam sbb aku x larat nak bangun..

Nak cepat besar ye Zafry.. nak belasah abang Zahran lah tu hahahaha...











0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster