Jumaat, 28 September 2012

10 hari

Zafry ni mmg tido waktu siang... buatlh mcm2 bising.. gegar badan diapun x bangun jugak. Sgt menyeksakn jiwa akulh pasal aku nak tidopun x boleh sbb payudara bengkak susu.

Kadang2 aku tampar2 je peha dia yg gebu montok tu... x pun picit2 idung dia. Kalau bangun pun x bukak mata.. nganga mulut je.. xpelah asalkan dia menyusu.

Untuk pengetahuan korang lagi.. Zafry x kene kuning langsung. Sama mcm Zikry, anak sulung aku tu. Zarfan dgn Zahran je ada kuning. Janganlah tanya aku camna buat sampai dia xde kuning. Akupun x taulah tapi mmg berdoa supaya dia x kene. Lagipun aku mmg menyusukan dia je sentiasa. Terutama waktu malam...non stop lepas kiri kanan sampai pagi huhu. Muntah jgn ceritalah sampaikan bilik busuk giler bau muntah susu plak tu uweekkk..

Pastu ade ler sekali dua aku jemur dia kat luar tu dlm kul 10 pagi camtu... panas siot.. dah ler aku pakai krim halia pastu berjemur... rasa nak terbakar dah badan aku masa tu hehe... Zafry releks je bleh tido plak tu...

Alhamdulillah ler dia sihat. Akupun masih lum makan ubat ke jamu ke apa ke... takut gak klu tetiba dtg plak kuning tu bila aku makan ubat. Aku cuma makan ubat pukul darah je utk keluarkn darah kotor kat rahim tu. Alamak....lupa nak amik gambau ler.. dah abis makanpun hehe. Masa tu lum rajin nak blogging hehe...














0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster