Jumaat, 21 September 2012

GCB - Samurai - PHD - Lava Grill Burger

Aku sedih...sedih sgt huhuhu...

Semalam baru teringat nak try McD delivery je sbb aku takut x sempat nak makan double GCB tu... kan dah masuk dlm list. Walaupun x habis pantang lagi aku peduli apa..takut x kuar lagi dan nak tunggu lagi punye lama huhu...

Aku pun tepon ler 1300 13 1300 setelah menggoogle menunya. Pelik sbb x nampak GCB. Xpelah try order je dulu. Punyelah lama nak menunggu...habis bil tepon aku. Lepas 2x cuba dptlah..itupun mau 15minit tunggu dia jawab.

Dia cakap minimum order RM18..pastu ada delivery caj RM3 lagi hmmm.... dulu xde skrg plak ada... Dah tu dia tanyalah nak order apa. Aku cakap ler nak GCB... sekali dia cakap GCB dah habis semalam. Hari ni dah kuar baru burger samurai... HAAA??!!!!... mcm nak merayu je kat dia nak gak GCB tapi dah dia kata xde.... x paham bahasa ke apa aku ni kannn...

Dah ler mahal nak mampus samurai tu sampai Rm14++... dah tu harga order yg lain2 bukan kira McValue pun... harga biasa. Mahal tu beb... walaupun aku tepon kul 8pm..

Aku amik semua medium 1 set Burger Samurai, 1 set Big Mac, 2 set McChicken, ala carte naget dgn ayam original. Semua sekali RM71.50... humakhaiii... mahal x hingat berdesing telinga aku dengau... abis tu telan jelah dengau harga tu... kalau beli kat sana, harga tu dah dpt Box A yg siap ada aiskrim bagai tu..

Lebih baik order Pizza Hut guna PHD 1300 82 2020 tu. Hari tu order PHD Speedy Combo 2 pastu tambah sup 1 baru RM40++ alamak lupa tapi x sampai RM50 ler.. kenyang jugak...

Aku x suka sgt burger daging sbb x suka bau dan rasa dia walaupun best... tapi best lagi ayam huhu...sedihlah sgt aku ni.. tapi harapnya dapatlah mengubat hati dan jiwa dgn ..Lava Grill Burger kawan suami punye ni. Halal lagi terjamin sbb dia buat sendiri ramuannya.. klik kat situ....klu nak tau hehe... bila nak g ni ayah oii... x sabar sungguh rasanya...

Nota jari : Inilah pertama dan terakhir order McD Delivery...sgt merugikan... dekat je pun nak g hmmm... gatal tgn kan call tapi x try x tau...


2 bunga tulip:

SYANI berkata...

McDelivery memang mahal & merugikan. Dah le takleh dapat harga promotion.

♥nrina♥ berkata...

itulah..lebih baik g drivethru je..dpt free mknn klu lebih RM20 dan ada pelekat VIP tu hmmm... mmg menyesal sgt..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster