Jumaat, 28 September 2012

Aiman Zafry 5-8 hari

23 Ogos 2012... Aiman Zafry berusia 5 hari.

Gambar ni sampai 26 Ogos 2012... bermakna sehingga Zafry berumur 8 hari.

Waktu ni kulit dia teruk sgt. Aku pun x pasti sbb apa. Andaian aku mungkin sebab dia sensitif pada kain yg dibasuh dgn sabun biasa. Atau pewangi yg ada dlm beg masa kat hospital hari tu. Atau tisu basah yg aku selalu lap ke muka dia sbb asyik muntah..

Tapi aku biarkan je... lama2 bintat makin hilang.. kulit dia pun makin bersih cuma kat bahagian muka yg sgt teruk. Macam jerawat ler plak hehe...

Apapun korang layan jelah gambar2 ni semua.... jgn meluat plak ye hehe. Anggap ni album gambar aku jelah hahaha....







Cuba perhatikan betul2 betul telinga dia... mcm tulisan Allah kan? Agaknya semua org camtu kot...





eh eh..abang dia Zahran pun nak menyelit jugak... sgt suka bergambar ok budak ni sbb masa dia baby pun mmg camnilah kejenye asyik bergambar je hehe...


















Bedung.. masa ni jelah bedung. Tak bertahan lama pun. Dia nangis je plak...suka tido terkapar gitu je... suka ati dialah asalkan dia tido hehe...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster