Isnin, 12 November 2012

Tao Kae Noi



Teruja sgt tgk citer THE BILLIONAIRE..En Bos terus g beli kat 7eleven..

Hmm..oklah rasa dia..ada perisa boleh pilih yg mana satu..

Pendapat aku rasa dia macam makan rumput haha...aku pernah makan rumput ke?...ntahlah ek rasa cam apa tapi oklah...cuma aku tak suka sgtlah hehe..sekali sekala makan tu ok je tapi nak jadikan faberet tu tidaklah..


2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Lama dah anak-anak kakak gemar makan seaweed ini rina. Kalau buat sushi pun sedap tau. Sebab kan dah berpotong, tinggal balut je kat nasi dia kemudian kukus sekejap.

Tapi biasa anak kakak makan macam tu aje krup-krap-krup-krap.

Wasabe punya pedas kan:)

♥nrina♥ berkata...

kak zakie..yelah..yg wasabi tak berani beli lagi..sakit tekak nak abiskan hehe..

sy suka tomyam..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster