Jumaat, 16 November 2012

Nak cantik tak?

Nak kulit cantik, buang air lawas...aku makan ni.




 Bukan sebarang oren sbb aku suka yg camni je.. yg besau2 tu tak best langsung...



Inilah hasilnye hihihihi.... 



Tipu je... ni aku pakai bedak.. klu tak pakai bedak..muka comot hehe..

Tapi betullah aku makan tu je masa dlm pantang utk kulit cantik kononnye ler...

Sebenarnya aku tak suka makan prun tapi disebabkan makan prun je yg boleh buat aku buang air besar dgn jayanya maka terpaksalah memaksa diri untuk makan.

Oren mmg kegemaran aku sejak azali.. sekali hadap 2 biji tu aku je yg punye..

Yang penting kene minum byk air..

Nota jari : Cantik ke? ahahahaha...perasan kan aku ni.. Syukurlah atas pemberian Allah... semua wanita Allah dah jadikan cantik.. jgnlah kita burukkannye plak.. ye tak..

3 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Kakak pula lebih sesuai makan kiwi dan dragon fruit utk lawas nrina.

Sunsweet sedap kakak suka:)

♥nrina♥ berkata...

wah..mahal tu kak zakie hehe...

ketikketok berkata...

idam cantik? cubalah resipi mudah fungus BBC MARDI Station hanya di MARDI Station CH

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster