Sabtu, 3 November 2012

Korang ditipu hihi..

Fuhh...lebih dua minggu aku tak bukak blog ni..

Korang semua ni tertipu je pasal aku publish entry berjadual hihihi..sorry..

Ni tgh nak buat stok entry lagi utk sampai bulan doblas...hamik kau hahaha...

Bermakna sebulan ler aku tak nengok blog ni...

Yg paling ralat sbb tak dapat nak merayau kat blog kawan2 yg lain pasal kemalasan aku ni atau lebih tepat bz hihi..bz ker..

Ok..tgh nak buat entry lagi..so jgn risaulah korang mesti dtg blog aku ni tak jemu setiap hari...

Nota jari : Baby cemburu mama tak peluk dia kalau dah mengadap komputer tak hingat donia hehe..

2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Tak kisahlah janji ada N3 kakak baca je..

♥nrina♥ berkata...

hehe...itulah.. xdelah diam membisu je kan..cerita byk tapi xde masa nak cerita hehe..

kalau ikutkan setiap hari ada cerita tapi tak setiap hari boleh bukak komputer..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster