Khamis, 29 November 2012

4 cahaya mata


Mempunyai 4 orang anak lelaki memang sukar pada pandangan mata orang yang tidak berada ditempat aku.

Tapi pada aku..merekalah nyawa aku. Tanpa mereka ni semua...hidup aku tidak bermakna.

Mama harapkan anak2 mama jika tidak kaya ilmu tapi kaya budi bahasa. 

Jadilah anak2 yang menghargai jasa ibu bapa. Terutama mama ni yg nak terpatah pinggang melayan semua kerenah anak2 mama ni.

Nota jari : Anak mama semua comel...tak comel kat mata org lain xpelah..asalkan comel kat mata mama sorang je hehe.. dah besar nanti hensem lak ek hehehe...

6 bunga tulip:

Mama Rocky! berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mama Rocky! berkata...

alolo..comel-comel heromu ina..macam maknya masa kecik..hehe

Kakzakie berkata...

Dapatkan lagi satu lelaki rina. Org kata kalau 5 lelaki insya-allah kuat mak-ayah sebab ada panglima dalam rumahtangga...

SYANI berkata...

Alhamdulillah... comel anak2 awak.KIta pun teringin nak anak ramai cam awak.. Baru la meriah!

♥nrina♥ berkata...

Mama rocky..tq..aku kecik2 tak cute ler hehe..

kak zakie..alamak..cukup 4 ni kak..dah huru hara rumah ni..klu tambah lagi satu mama dia jadi singa terus..tak bertukar jadi manusia dah hehehe...

syani..akan dtg ler tu nanti ramai ler..kot2 kembar yg dlm perut tu terus dpt 4 dah hehehe...

CuTeMiUt78 berkata...

anak satu anugerah tuhan.. walau bagaimana pun dia... dihati ibu sentiasa terbaik...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster