Isnin, 26 November 2012

Zafry jadi rebutan



Pasal budak kecik ni...abang2 dia boleh bergaduh dibuatnye..

Pasal apa tau.... pasal masing2 nak pegang baby bila dok dlm kete..

Mama dia releks je hehe..

Kene bergilir ler masing2...yg penat..Zafrylah hehe..kesian dia mcm anak patung abang2 dia buat...

Tapi dia tetap senyum je..xde pun nak mengamuk ke ape ke..


Nota jari : Jgn masa baby je sayang...nnti dah besar suka menyakat mcm Zahran tu nanti...menyampah plak diorg..sampai cakap"kenapalah saya ada adik camni" hihihihi...

1 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Sikit-sikit bergaduh mesti ada rina tapi sekejap aje, lepas tu main sama juga..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster