Isnin, 19 November 2012

Zarfan nak jadi polis

Aiman Zarfan

Anak aku nombor dua.

Biasanya anak nombor 2 ni pelik sikit kan.

Harapnya cita2 dia nak jadi polis tu termakbullah..

Dia ni lebih suka praktikal...teori mmg bukan minat dia.

Takpalah.... kalau tak pandai akademik tak semestinya tak boleh hidup kannnn....

Yang penting mama tau kebolehan anak mama ni... mama yakin suatu hari nanti Zarfan akan membanggakan mama dan ayah ye..

Nota jari : Dia kalau bergambar tak senyum lagi comel drpd senyum hihihi..

5 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Bila dah pakai seragam macam ini memanglah tak boleh senyum kena tunjuk tegas. Betul tak Zarfan...

Mama Rocky! berkata...

sejibik macam muka ko na masa ko kecik..hehe..ingat laie taim kita sekolah rendah dollu! huhu

lania assina berkata...

zafran siap pakai uniform polis..hehe

Myra Jay berkata...

InsyaAllah mudah-mudahan, apa yang penting kena terus menyokong ;D

♥nrina♥ berkata...

kak zakie..hehe saya tanya dia..senyum tak masa amik gambar tu..katanya jadi polis mana boleh senyum huhu...gitukah hahaha..

mama rocky..iye ke...anak aku semua muka aku kot hehe..

lania..dia yg pilih sendiri..lagipun dia mmg suka sgt nak jadi polis..

Myra..itulah mmg doakan jelah utk dia..kalau itu minat dia hehe..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster