Khamis, 1 November 2012

Nasi Dalam Periuk



Kau ada!! hahaha...

Al kisah....tgh2 nak goreng nasi tetibe gas abis...saje je nak pedajal aku tgh masak kannn..habislah gas tu masa tak masak..eh tak masak mana nak tau gas abis ye tak hihi...

Jadi disebabkan dah kesuntukan masa maka aku cari kuali yg boleh masak kat dapur elektrik.. Eh baru aku tau rupanya kat rumah ni xde kuali yg sesuai utk dapur elektrik..wah tetibe rasa nak beli masa tu jugak hihi... nak Tefal ye ayah hahaha...

Abis tu takkan nak biar je kan.. maka aku masukkan nasi goreng separuh masak aku kat dlm periuk dan masaklah kat dapur elektrik tu.

Buruk bebeno rupa nasi goreng aku dalam tu hihi....anggap mcm masak nasi kat rice cooker je ler ye.. periuk gak kann..

Ok..yg penting habis sbb tgh kelaparan....

Nota jari : Bilalah dak ayah ni ada kesempatan dan kemampuan nak belikan mama kuali jenama Tefal tu ye..hihihihi...

2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Janji sedap di makan apa kesah. Dek kerana ini pasti tak lama dapatlah kuali tefal..

♥nrina♥ berkata...

hehe..dah dapat dah cuma lum buat lagi entry pasal tu haha..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster