Jumaat, 30 November 2012

Aku tidak malu..tapi bangga..


Menyusukan anak depan orang ramai...mungkin ada yg jijik memandang.

Orang yg kata jijik tu..org yg sgt bodoh.

Itu adalah hak anak...susu ibu adalah yg terbaik untuk anak terutama anak kita sendiri.

Cukup 2 tahun barulah boleh berhentikan.



Pengalaman aku menyusukan anak ni sgt indah. Aku suka sgt susukan anak sendiri. Saat yg sgt2 aku tunggu bila dapat baby. Zahran dulu berhenti masa dapat Zafry. Terus takde selera nak hisap dah sbb dia asyik nampak baby je hisap haha..



Nota jari : Aku tak pandai buat stok susu sbb aku sentiasa ada je bila baby nak susu hehe.. Harapan aku moga kali ni pun aku berjaya memberikan Zafry susu cap gantung ni sampai 2 tahun gak hehe..

2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Jgn sampai ada mata yg ternampak hak suami itu sudah. Kena tutuplah bab yg tak boleh org pandang hihi...

Adik syoklah menikmatinya ye:)

SYANI berkata...

Aku pun pelik kenapa org anggap pelik & jelik kalau tengok ibu menyusukan anak. Tapi kalau org yang pakai over seksi takde pulak depa nak rasa camtu kan??

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster