Sabtu, 17 November 2012

Lampin pakai buang




Semua lampin pakai buang kat atas ni saiz S tapi banyak beza wooo...

Drypers
Aku baru beli sebab pakai yg huggies tak muat..peha anak aku besau ehehe... murah sikit dari huggies.

Mamypoko
Paling mahal dan best.. tapi pasal mahal tu yg malas nak beli lagi hihi

Huggies
Sakit jiwa sbb tak muat..tapi aku belasah je pakaikan...masa tu dah beli byk.. terpaksalah habiskan.

Kesemua lampin pakai buang kat atas aku suka sbb ada pelekat velcro..

Bukan apa sbb aku dah buat survey dr anak pertama lagi.. yg pelekat cam selotep tu sgt tak sesuai utk aku dan anak aku.. sebab...

1. Akan buat peha anak aku melecet dan pedih...kesian dia.

2. Bila pelekat tu terkena bedak atau minyak...dah x leh guna lagi dah. Biasanya mmg akan buang 3/4 helai sbb kesilapan camtulah.


Nota jari : Polybag lampin pakai buang ni jgn buang....simpan nnti boleh tukar hadiah.. kene selalu tgk laman web dia. Aku dah dpt ler tukar alhamdulillah... ada dpt patung mainan dan permainan.... sgt berbaloi simpan sampah ni hehe... 

2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Zaman kakak dah berlalu. Dulu kakak pakai sealer. Sekarang ada lagi ke tak brand itu tak tahulah..

Kakak nak tengok peha si montel rina tu:)

♥nrina♥ berkata...

hehe..ha'ah ek..asyik tunjuk muka je..nnti sy tunjukkn..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster