Rabu, 28 November 2012

Detik bersama


Bersama selama lama lamanya...




Nota jari : Detik ni akan dirindui bila anak2 dah membesar apatah lagi mereka sudah berkeluarga... yang pasti aku tidak lagi muda huhuhu...

4 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Seronok tengok gambar keluarga. Adik tak sedondon juga ye? Tahun depan adik dah boleh posing sama. Suka kakak tengok:)

♥nrina♥ berkata...

kak zakie...masa buat baju dia lum kuar lagi hehehe..tahun depan dah ada baju sedondon ler hehe..

@lfidah @dim berkata...

salam jiran setaman.kita setmn yea.xsangka ada jgk yg sama tmn.ada lg sorang blogger pun setmn kita.:D

♥nrina♥ berkata...

Alfidah..ada lagi ke hehe..tak sempat nak cari.. nak jumpa bersemuka mmg payah..jumpa kat blog jelah ye hehe..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster