Selasa, 16 Oktober 2012

Zafry lagi








Yeah..seperti biasa kisah Zafry jelah setakat ni yg paling byk nak publish hehe..

Adakalanya aku rasa cepatlah baby ni membesar tapi dalam masa yang sama aku nak dia sentiasa jadi baby hehe..

Saat2 indah ada baby ni hanya yang pernah jadi ibu je tau.. dan saat2 indah tu akan dirindui sentiasa. Bila dah tak tahan sgt rasa rindu tu maka kuarlah baby lagi dr perut si ibu tu hihihi..

Pada aku kali ni lepas ni....aku pegang cucu jelah kot hahaha...

Cukuplah yang ada ni je. Tak mo byk2...penat aku nak melayan kerenah semua lelaki dalam rumah ni.

Oklah...aku nak layan dan gomol dia balik... udah gayanya seperti mak beruang gitu...kesian dia dikerjakan aku setiap masa haha..

video




1 bunga tulip:

CuTeMiUt78 berkata...

alahai tomey2... tahniah ya dah bertambah.. memangkan saat2 indah bila time anak2 baby...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster