Rabu, 3 Oktober 2012

Jari yg sedap..





Jari yg montok...

Ni baru lepas potong kuku. Bukan dia je yg nak hisap jari sendiri. Aku pun terasa nak hisap jari dia jugak hehehe..

Aku berharap jari inilah yg akan menjaga aku diwaktu tua kelak. Di mana waktu itu mungkin aku tidak berdaya nak bangun dan bergerak. Jari inilah yg akan membelai aku seperti mana aku membelainya di waktu kecil.

Nota jari : Sekiranya aku tidak dikurniakan seorang anak perempuan, maka aku berharap kepadamu Ya Allah..kurniakanlah aku seorg menantu yang solehah yang dapat menjaga aku dihari tua nanti dengan penuh kasih sayang sebagaimana yang telah aku lakukan kepada kedua ibu bapaku dahulu.

3 bunga tulip:

Mama Rocky! berkata...

InsyaAllah na..rezeki memasing, DIA JUGA YANG MAHA MENGETAHUI..amin!

Mama Rocky! berkata...

InsyaAllah Na..moga-moga anak-anak ni semua tak lupa jasa dan pengorbanan ibu dan ayahnya..

♥nrina♥ berkata...

tq zaila..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster