Selasa, 9 Oktober 2012

Lava Grill Burger "Burger Bakar"

Hari Sabtu yang lalu aku pergi makan burger.

Bukan dekat dgn rumah aku dan bukan dekat Melaka. Jauhhh tuuuu..sampai ke Serdang.

Kenapa? Sbb burger tu sgt spesel hehe..

Aku dengar cerita ni masa dlm pantang lagi. Kalau boleh masa dlm pantang tu jugak aku nak melompat g makan kat sana tapi apakan daya...aku masih sedau diri hihi.

Belum pun seminggu aku habis berpantang maka aku telah menjejakkan kaki aku ke sana. Sangat teruja sbb aku sanggup melaparkan diri sehari suntuk utk menikmati burger itu.

Akhirnya aku dapat juga makan dan pestaim dalam hidup aku dapat makan rusa.. rusa....kau ada! ahahahaha...

So apa lagi aku nak promote ni kedai kawan suami yg sgt2 unik dan sedap burger dia. Yang pasti dijamin halal sbb dia buat sendiri ramuan rahsia.

Korang mesti x pernah tgk En Krab di alam nyata...itulah dia hahaha... dan spongebob yg sgt berdedikasi. Squidward aku tgk berlambak2 kat restoren mamak tu hahahaha....

Yang penting Kraby Patty yg sgt digilai pelanggan dan dicemburui plankton muahahaha...

Maklumat semua sila klik kat LAVA GRILL BURGER atau FACEBOOK LAVA GRILL BURGER





Harga setiap menu... aku nak try super tower lak pasni heh heh heh..






Sila klik gambar utk imej yg lebih besar






Ada 3 cawangan jadi korang boleh pilih lokasi yg berdekatan.

CAWANGAN KETIGA LAVA GRILL BURGER

LAVA GRILL BURGER CAWANGAN BTHO
RESTORAN RISYA D'KAMPUNG,
BANDAR TUN HUSSEIN ONN,
JALAN SUARASA 8/4.
HP: 017-3649589 (APIZ)

LANDMARK: CARI CARREFOUR ATAU CITIBANK BANDAR TUN HUSSEIN ONN

WAKTU OPERASI: 8.00PM - 12.30AM

CAWANGAN KEDUA LAVA GRILL BURGER

LAVA GRILL BURGER CAWANGAN SEKSYEN 7 SHAH ALAM,
KAFE PAUNG,
40M, JALAN ZIRKON F7/F,
SEKSYEN 7, SHAH ALAM,
SELANGOR.
HP: 019-3257716 / 019-2924232 (RIZAL).

LANDMARK: BELAKANG UNISEL

WAKTU OPERASI: 5.30PM - 12.30AM

CAWANGAN PERTAMA LAVA GRILL BURGER

LAVA GRILL BURGER CAWANGAN SERDANG
RESTORAN BISMILLAH,
JALAN 18/5,
TAMAN SRI SERDANG,
43300 SERI KEMBANGAN,
SELANGOR.
HP: 017-2520031 (RAZMAN

LANDMARK: BERHAMPIRAN MASJID UPM SERDANG

WAKTU OPERASI: 5.30PM - 12.30AM



Pada pendapat aku, mmg tak rugi aku yang dari jauh ni datang menikmatinya.

Rasa macam nak dan nak dan nak makan lagi tapi sayangnya sgtlah jauh. Tapi yang pasti nak makan lagi.

Pada korang semua yg nak rasa kehebatan burger ni...silalah cuba sendiri dan di nasihatkan datanglah hari biasa sebab kalau datang hari minggu fuhhh...sgtlah ramai orang..nak cari tempat duduk pun susah kat kedai tu.

Gambar aku makan? hehe....dlm hp dan nantilah aku update sbb x sempat amik pakai kamera...lapar giler masa tu hihi...

Nota jari : Lagi satu nak bitau aku jumpa blogger Ben Ashaari tapi segan nak tegur hihihi...rasa mcm jumpa artis plak hehe klik kat nama dia, ada citer gak pasal burger ni.... dan empunya burger tu pun ada blog dan kedai hehe.

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster