Rabu, 10 Oktober 2012

Cicak!



Perangkap cicak...

Padan muka kau cicak... ko buat rumah aku mcm tandas selama ni ye.. haa. melekatlah kau kat sana.. 

Lalat tu pun melekatkan diri dan menjadi seakan umpan utk cicak tu hehe...

Pelekat ni aku beli kat cosway..aku kan ahli cosway.. 

Mmg baguslah pelekat ni... mesti lekat punyelah cuma cam rugi je sbb sekor lekat dah kene buang pelekat tu.

Pernah paling byk terlekat 4 ekor...geli wei nak buang uwekkkk... Lalat jgn ceritalah...berpuluh hehe..


Tapi cicak yg ini budak pegang xde kene mengena dgn cerita kat atas ye...

Ni cicak mainan je...

Masa mula2 beli, aku ingat nak takutkan dia tapi x sangka jadi mainan dia plak lepas tu. Takut pun kejap je.

Dia akan main sampai jelak...tapi sebelum tu cicak tu mmg sentiasa ada kat tangan dia walaupun tgh tido. Kalau pagi2 dia bangun x jumpa cicak tu...mau mengamuk dia masa tu.

Tp akhirnya dia bosan juga dan dia cabut2 ekor cicak tu.... Aku terus suruh dia buang dan dia buang betul2...

1 bunga tulip:

Zie Madini berkata...

hahaha..ingatkan cicak yg melekat tu yg dia pegang td...hehe

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster