Jumaat, 5 Oktober 2012

TreatsPoints Maybank



Banyak x banyak barang yang aku redeem kat TreatsPoints Maybank ni hehehe....

Oven tu yg paling aku inginkan sebab oven lama dah meletup.. terbantut aku nak buat kek masa tu huhu..terpaksa tukar plan kukus plak. Pastu kukus lupa tgk air sampai dah kering dan hangus kek aku sbb melepak kat jiran sebelah nak pinjam oven dia tapi dia x reti plak nak guna sbb baru beli hahaha.... Sudahnya x jadi apalah kek aku tu.... tapi bolelah dimakan hehe...

Alhamdulillah cukup point nak tukar oven pastu bukan tu je malah byk lagi brg yg lain hehe..antaranya ialah periuk serbaguna, periuk india dan kettle dpt 2 sebab yg aku nak bukan yg ni tapi disebabkan kehabisan stok dia bagi yg tu tapi dpt 2 ler.. dia x usik point yg sedia ada. Oklah kan kira untunglah jugak hehe...

Sebenarnya dah byk gak redeem brg cuma kali ni je nak amik gambar haha...pernah ler jugak redeem jam, barang tupperware..

Nota jari : Berasap2 kad kredit kene swip hihihi... ingat senang nak kumpul points hehe..

2 bunga tulip:

SYANI berkata...

Baru 2x redeem TreatPoints Maybank ni.. Point pun kumpul sikit2 je...

♥nrina♥ berkata...

syani..bukan senang nak kumpul kan..tapi rasa seronok dpt brg free tu hihi..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster