Isnin, 1 Oktober 2012

Habis pantang

Akhirnya tempoh berpantang aku tamat hari ni.

Tapi bukan bermakna aku boleh terus menjalankan tugas aku seperti dahulu sbb dulu aku xde baby. Skrg dah ada baby, kerja pun byk gak tergendala sbb byk iklan haha.

Kang buat keje sikit dan ek ek ek dia merengek. Dia tido oklah dapat buat keje. Dah bangun mmg belek dia jelah...

Tak sabar ni nak berjalan2. Tak kisahlah mana2 asalkan berjalan hehe...

Lagi satu, rindu plak nak balik rumah lama sbb nak amik barang lagi haha... Ayah jangan buat muka bengkek ok hihi...

Oklah nak sambung keje melipat baju yg sudah berbakul2 ni... bape kali stop ler pasal nak layan baby, nak update blog haha... blogger tegar ni skrg aku ni...

Nota jari : Kulit aku putih sikitlah pasal dah sebulan lebih x kuar rumah hehe... x lama lagi hitam ler balik hihi..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster