Rabu, 10 Oktober 2012

Jalan-jalan Cari Makan


Ini adalah entry sambungan dari SINI

Seronok aku yg baru habis pantang ni berjalan jauh... dah lama sgt rasanya tak berjalan eh bukanlah berjalan ye..naik kete hehe..

Ok layan gambar terkini aku dan anak2 ye. Dah 4 orang dah anak2 dalam kete ni. Rasa dah tak muat plak... kene beli bas kot pasni hihihi..

amik gambar kat rumah dulu. Kitorg ikut tema coklat kali ni...tapi x dpt amik gambar bersama sbb keadaan masa tidak mengizinkan..









Tgh bercakap dgn aku... dia tanya nak g mana erw hehe..






Suka nak berjalan jauh..



Mulut itik...dia pun boleh buat der...









Percubaan pertama kali guna kosi kat belakang tu..tp diorg mengamuk pasal x leh baring...sebelum ni ada tilam jadi diorg nak terbongkang tido bertiga kat situ mmg x kisahlah..

Menunggu burger...mana lah ni..anak2 dah tak terkawal dah huhu..

kat belakang aku ada blogger terkenal..Ben Ashaari hehehe... dia pun tgh makan burger





budak ni dr dlm kete sampai aku dah kenyang, masuk balik kete....tidoooo je.. bagus gak bagi peluang aku makan puas2 hehe...


Perjalanan sehari suntuk je. Gerak petang dalam kul 4pm pergi rumah kakak kat Seremban, dalam perjalanan tu singgah pekena cendol madu dan nasi ayam. Pastu lepas isyak bergerak ke Serdang. Makan pastu sampai rumah kul 12 camtulah.. Letihnye..

Malam tu ntah pengsan ke apa aku x sedar baby pun tak kejut2 aku. Tapi yg pasti bangun pagi tu baby terberak2 sbb panas kot aku makan burger daging rusa malam tu hihi.. mesti dia sakit perut tapi disebabkan keletihan melampau maka dia pun tak kuasa nak kejutkan mama dia haha...

Nota jari : Ntah bila nak g lagi tapi rasa macam nak g skrg jugak makan burger tu lagi hehe...

2 bunga tulip:

yulies berkata...

BESTTNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! BAGI LA SORG ANAK KO KT AKUU HUHU

♥nrina♥ berkata...

woit... kalau boleh nak bagi sakit pinggang yg aku dok tanggung sampai skrg akibat drpd kuarkan budak2 ni... nak tak hehe..

Yulie, Allah x beri rezeki utk ko ramai anak tapi digantikan dgn kemahiran buat kek tu.. jgn tamak2 hehehe... apapun yg berlaku mesti ada hikmah...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster