Rabu, 3 Oktober 2012

Kau ke pendengki tu?

Aku pun x fahamlah sikap sesetengah manusia yg perasan terlebih bagus dan cuba nak memalukan diri sendiri malah seakan kuman diseberang lautan dia nampak tapi gajah di depan mata dia buat dek.

Apapun sebenarnya tajuk di atas xde kene mengena pun dgn sesiapa hehe.. saja nak tingkat traffic kat blog aku je hehe..

Mesti best kan baca blog org yg tgh bergaduh....semacam aura yg bagus gitu pada org lain nak baca dan menyebuk.

Pada aku cukuplah aku telah kehilangan diri aku selama hampir 4 tahun sebelum ni. Itupun disebabkan gara2 meluahkan kat blog perkara2 yg menyedihkan dan nak marah org je. Akhirnya langsung dah xde sape nak kawan dgn aku huhu... ni semua gara2 FB dah wujud huh!!  eh bukan sebab aku makin malas nak update blog ke kehkehkeh....

Sekarang aku nak positifkan balik diri aku supaya jgn bersangka buruk kat org lain. Tapi ada jugak org yg masih bersangka buruk kat aku. Aku x tunjukkan aku baik sebab aku mmg baik ngeh ngeh ngeh...

Nota jari : Bergaduh tu amalan syaitan maka jgnlah jadikan diri kita mcm syaitan hehe...

Gado pasal awek ler ni hehe..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster