Selasa, 21 Julai 2009

Zikry dan Polis

Alkisahnye..

Org lain punye besday..org lain yg sibuk minta hadiah hmmm...

Jadi untuk tidak menghampakan kedua2nya..aku belilah utk Zikry sekali..

Sebenarnya byk pilihan mainan yg dia nak tapi aku reject pasal mahal dan akhirnya dia pilih yg dia dan aku puas hati..

Inilah mainan yg dia nak..







Punyelah berlagak dgn baju polis dia tu kononnye..

Dgn setiap peralatan tu..

Tentang gaya dia tu hehe..aku ler yg arahkan..

6 bunga tulip:

julietchun berkata...

morning inspektor sahab.
seriyesnya.

kayteeze berkata...

Uwaaa..... comelnya...!!

Boleh simpan gambar ni sebagai kenangan... esok2 dah besar bolehlah dia kenang semula, hi hi..

Nampak serius je pak polisi kenit ni...waakakakaa......

AhboNd 2020 berkata...

Mama, Zarfan punya pemainan aper?..Mesti keta atau motor...bye n salam

♥nrina♥ berkata...

julietchun:
hahaha...masa nak amik gambar je serius gitu..konon tegaslah hehe..

kak tie:
ofcoz..dia tak tau lagi gambar tu akan buat dia gelak bila dia dah besar nanti..

ayah:
ade ler..tengoklah nanti hehe..tapi tekaan ayah tu mmg betullah cuma mama belikan yg dia tak penah ade..

Lynda berkata...

comel la anak kak nor

♥nrina♥ berkata...

lynda:
budak2 mmg comel hehe..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster