Ahad, 5 Julai 2009

Lepas gian..



Alkisah aku ke Tesco sbb nak cari jugak sim kad x pax 014 untuk maid..semua tempat kedai hp dah g tapi tak jumpe ler jugak..

Lum cari kat Bandar Melaka je lagi..kat Ocean tu.

So untuk anak2 aku ni tak bosan dok ikut aku ke hulu ke hilir...aku upahlah diorg naik tren tu..dah lama tak naik sbb kalau dulu bila dgn ayah dia..rajin gak naik benda tu sbb selalu shooping hehe...

4 bunga tulip:

Tirana berkata...

Comel kereta api...rasa macam teringin nak naik..hehehe..boleh tak agaknya kalau kak tirana naik?

haruan tasek berkata...

wah best itu keretapi

kayteeze berkata...

Uwaa.... bestnya...

Macam Tirana, kak tie teringin nak naik gak!!

♥nrina♥ berkata...

kak tirana&kak tie:
boleh naik sebenarnya tapi saya segan hehehe..keliling tesco plak tu..
saya takut tercabut tren tu pasal saya berat sgt hihi...

haruan tasek:
best utk budak2..mak bapak budak pun kalau naik mesti best..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster