Jumaat, 10 Julai 2009

Buku Merah



Akhirnya buat jugak...

Hari Selasa yg lepas diwaktu hubby balik bercuti jap..

Aku tak payah bawa baba cuci kaki jadi aku ada masa g klinik ni..

Tapi kene sound ler pasal lewat hehe..yelah aku kene masak dulu utk lauk mak..dan tunggu Zikry balik sekolah.. 

Keputusan hemoglobin hmm itu kot hehe..alaa..kepekatan darah merah aku dikatakan kurang bagus..9 je sepatutnya 11 ke atas..so dia beri aku penerangan akibat penyakit anemia ni..

Aku ingatkan dia cek darah utk kencing manis..aku dah berdebar dah..

Lagi satu hal aku tipu dlm buku merah tu..penyakit mak dan baba..hehe..aku cakap darah tinggi dgn sakit jantung tapi tak cakap kencing manis hihihi...padahal baba aku siap kene potong jari kaki lagi pasal kencing manis huhuhu...

Tak nak ler aku kerap kene amik darah yg minum air gule tu..nak muntah..

5 bunga tulip:

julietchun berkata...

tu tipu sunat ke?hehe.dengar org sebut klinik ngan doktor pun dah seram sejuk, macamlah doktor tu nak buat bukan2 kat kita ni.

~~ciklinn~~ berkata...

ha yerlah..nyampah tul minum air gula tu.. huhhuhuhu naikk hitamm mata putih ku hahahhahah

Tirana berkata...

Nrina...

Jaga diri elok2 ye...Kak tirana dah 7 tahun tak tengok kad merah ni..hehehe

♥nrina♥ berkata...

julietchun:
tipu sunat hehe..camtulah gamaknye. ntahlah ek mmg seramlah..kalau nurse suruh refer kat doktor je kepala hotak ni mesti pk memacam..kene cucuklah..itu lah inilah..

ciklinn:
ha'ahkan..sape yg penah alami taulah sendiri seksanya..

kak tirana:
hehe..tak nak tambah lagi ke kak tirana hihihi...

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. nrina ngandung dah ke.. tahniah ya.. dah berapa bulan ni.. eemmm ala.. takpe la kan nak buat camne.. dari kena minum air gula tu..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster