Khamis, 16 Julai 2009

Besday Boy Bad Mood

Aku belikan ferrari tau hehehe...


Lawak bosan je tu hehe...

Sebenarnya tujuan aku g Tesco tujuan utama adalah nak cari hp utk maid..

Tapi mmg nak happykan budak2 ni sbb kat sana pun ape kurangnya mainan yg ada..duit je yg ada takde hehe..

So si Zikry dah meluru masuk kat tempat mainan berbayar selama 30minit tu RM3. Si Zarfan tak nak plak..nanak..nanak..katanya..jadi aku pun tak leh buatpelah..tunggu kat luar beli coin bagi dia main mainan kat luar tu..










Lepas abang dia kuar tu..terus main kete ni bersama..



Pastu si Zikry g naik train..dia ni tak nak jugak..nak naik gajah tu plak..

Tu abang dia dgn train yg selalu dia nak naik kalau nampak..

Mood dia tak bape elok sgt hari ni..dr pagi sampai ke mlm..mcm ade je yg tak kene..semua salah..asyik nangis..hmm..tension gak dibuatnye..


tunggu besok lagi utk sambungan muahahahaha...

4 bunga tulip:

julietchun berkata...

budak2 camtu lah, tetibe je bleh takde mood.

CuTeMiUt78 berkata...

lor.. napa besday boy takde mood.. cian dia.. :D

kayteeze berkata...

Anak mood tak baik tak pe, jangan mama mereka yang tak baik moodnya...hehe....

♥nrina♥ berkata...

julietchun:
ha'ahkan..ayah dia pun sama gak kengkadang..tetibe je..

cutemiut:
hangin meroyan kot hehe..

kak tie:
tulah pasal..kalau mama dia takde mood..tak g dah jenjalan ni hehe..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster