Jumaat, 17 Julai 2009

Potong Kek

Acara Potong Kek plak..

Si Zarfan ni tak ler xcited sgt cam abg dia..

Yg sakit hati..beli kek hanya utk tiup lilin je..makan tak nak..sape nak makan tu..aku ler jugak..hishhh...




bawak api dari rumah tu hehe..

tiup tu tiup ler tapi dgn air liur sekali lak tu..huhu..aku tu tak dapat tunjuk muke tunjuk jari pun ok..hehe.. 



kali kedua..lum sempat lagi amik video dia dah tiup..

si Zarfan bukan heran sgt pasal kek tu..roti tu jugak yg dia sental dulu..si Zikry je yg sibuk2 nak potong kek tapi tak nak makan..


Ok..jumpe lagi esok hehe..masih ada sambungannya huahuahua...

4 bunga tulip:

Siti Hajar Othman berkata...

sedapnye kek tu.Aja paling suke kek..comellah budak2 tu. :)

CuTeMiUt78 berkata...

hik..hik..hik.. last sapa yg makan.. ibu dia juga..

ije berkata...

alahai comelnya!~ nak amik feeling celebrate bday la tu. tiup2 lilin.. potong2 kek. makan nya idak~ =D

♥nrina♥ berkata...

siti hajar:
nama serupa dgn kawan akak hehe...kek tu mmg sedap..tapi dah habishhhh hehe...

cutemiut:
biasalah..mmg selalu pun mama dia jugak ler yg habiskan kek..pasal tu badan mama dia naik cam kek gak hehe..

ije:
hmm..budak2..itu jelah..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster