Jumaat, 24 Julai 2009

Baby dlm skrin

22hb hari tu g Klinik..

Saje nak tengok baby dlm perut. Beritau ler kat anak2 aku ni..so diorg mmg excited dan tertanya2lah camne bentuk baby dlm perut mama dia hehe..

Pastu doktor berilah Zikry duduk sebelah doktor dekat dgn skrin. Dia dgn rasa pelik dan amatlah teruja tengok skrin tu hehe..takde babypun tanya dia kat doktor hehe..

Lum lagi..jap lagi nanti ade ler baby..

So lagilah dia happy dapat tengok baby dlm skrin tu. Dan yg hebatnya aku rasa si Zikry ni dapat agak bentuk baby walaupun dlm skrin yg blur tu. Dia nampak. Tangan baby tu..perut baby..kepala baby..semua dia nampak. Aku pun adakala blur tak nampak hehe sbb tak paham..

Masa tengok tu baby pun geraklah dlm tu so kelihatanlah kat skrin hehe..cute je. Tapi seperti yg aku jangka..baby tu baby boy huhu..tapi doktor tu harap dia salah hehehe...

Jadi skrg Zikry amatlah puas hati dan menyatakan keseronokkan dia dapat tengok baby dlm perut mama dia ni hehe..

Byk betul persoalan dia tanya kat doktor..mana perut baby..nape baby camtu..baby buat ape..baby boy ke girl hehe..

Sekurang2nya aku rasa Zikry ni buat aku rasa mcm ayah dia ada bersama...huhu..sedihlah..rindunye kat ayah dia...hehe

3 bunga tulip:

Tirana berkata...

Wahhh dah boleh nampak baby ye...semoga Nrina terus sihat..begitu dengan suami dan anak-anak.. Jaga diri baik2

Suzi berkata...

seronok dapat tengok baby gerak2 kan terasa makin dekat dgn dia...
abg2 dia pun mesti tak sabar nak adik tu...
moga nrina terus tabah dan sihat...take care!!

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. bagus la zikry.. takpe seurang2nya dia tahu kan.. :D

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster