Rabu, 15 Julai 2009

Kek Besday Boy

Aku sambut besday si Zarfan kat Shakey's Tesco..amatlah sederhana..

Sedih pasal kitorg bertiga je..sepatutnya berempat huhu..

Ok..buat masa ni aku tunjuk gambar kek je dulu ye..gambar terlalu byk so bersambung dan terus bersambung..harap bersabar je ler ye hehe...


Kek beli kat Tesco gak..kat King's Confectionery haa..camtulah ejaan kot malas tul aku nak eja bebetul..halal ok..


Nama kek ni..coklat cruncy betul ke tak ejaan tu..aku belasah je hehe..janji sedap nyam..


Ni gambar dlm Shakey's tu..kebetulan mmg dia lekat perkataan ni..


Yg ni hanya kebetulan..beli roti tarikh luput adalah besday si Zarfan..itu bermakna roti tu dah tak leh makan skrg huhu..


Bersambung haa...

4 bunga tulip:

julietchun berkata...

sedapnyer nampak kek tu.

kayteeze berkata...

Eh...cantik la kek tu..!

Wah...dah besar Zarfan, ek... tak lama lagi dapat adik pulak! Moga2 jadi anak yang soleh nanti.

CuTeMiUt78 berkata...

nak cikit kek tu.. yummy2 aarr

♥nrina♥ berkata...

julietchun:
mmg sedap hehe..

kak tie:
cantik dan sedap hehe..
tq doakan anak saya ye..

cutemiut:
alamak..tinggal krim je ler hehe..
mama dia yg sental hari2 hihi..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster