Jumaat, 24 Julai 2009

Hari Jcard

Semalam ada Hari Jcard..biasalah bagi hantu shooping ni.

Aku? hehe..kalau tak g takkan aku nak cerita plak kan.

Aku mudah dapatkan parking pasal aku parking kat MBMB dgn alasan nak bayar cukai taksiran tapi hubby dah bayar jadi aku hanya bawa surat je kononnye nak bayar muahahaha...lengang giler parking kat mbmb tu..sampai tak tau nak pilih yg mana satu tempat kosong..

Dah masuk tu hmm..ingat senang nak keluar..jgn haraplah. Tapi aku ke sana sebenarnya takdelah tujuan nak bershooping sgt..saje je nak sibukkan diri dicelah org ramai tu hehe..dgn erti kata lain.saje nak menyeksa diri..

Tempat yg aku tuju hanya kat Smart Wonder World..tempat mainan budak2 ni ler. Sambil bawa diorg main kat dlm tu so aku leh ler pk nak beli ape hehe...

Masuk kat taman mainan tu..dgn hanya RM5 leh duduk seharian. Amat berbaloi..So biasanye keluarga budak2 tu tinggalkan anak2 dia dlm kandang mainan tu ler dgn dijaga oleh pekerja kat situ.

Aku? hehe..lari sekali kala utk urusan sendiri tapi selalunya hati aku mesti tak senang tinggalkan diorg lelama..

Tapi aku tak beli ape pun..takat beli baju anak2 dan suami je..utk aku hmm..takde apepun sbb tak tau nak beli ape..kang beli kang habis byk plak duit..itu pun belanja leh tahan gak tu hehe..

Yg tak tahan dgn org yg ramai2 ni..nak memilih mcm nak berperang..nak membayar pun satu hal..mcm nak kene hukum daaa...punyelah lama nak berdiri..aku dgn perut yg dah makin membesar ni..kaki lemah..beg berat..tangan penuh brg..bestnye kalau ada suami yg leh tolong huhuhu..sedih..(tp rasanya hubby takkan g jugak kalau dia ada sini pun hehehe..tul tak ayah?!!)

Yang seronok nak cerita ni..Zikry tu dapat hadiah tempat ke3 pertandingan mewarna tapi main2 je tu hehe..masuk dlm kandang mainan tu diorg mmg adakan aktiviti mewarna ler..aku ingatkan suke2 je tak sangka lak itu pertandingan hehe..

Dapatlah hadiah gule2 dgn bekas air jenama milo hihi..tapi tetibe je aku dapat byk sbb budak2 yg menang tu tinggalkan hadiah diorg jadi aku kebaslah muahahahaha..jahatkan..

Pastu kat dlm tu ade tulis kalau dapat 3 kupon SWW akan dapat hadiah misteri. Aku tanya ler kupon mende..camne rupe..budak tu tunjuklah. Pastuh aku ape lagi mcm org giler ler cari hehehe...cari punye cari punye cari akhirnya jumpe jugak..sukelah mcm aku lak budak2 hehe..dapatlah bekas gule2 yg sederhana besar..byk betul gule2 dlm tu.

Yg pelik..mamanya yg terlebih excited duduk dlm kandang mainan tu hehe..

Mesti diorg cam pelik sbb aku duduk dlm teman anak2..tak shooping ke? mungkin persoalan tu ditanya oleh kebykkan kaum bapa yg dlm kandang tu teman anak2 dia jugak pasal wife diorg bz shooping hehe..

Ntahlah ek..aku lebih happy tengok anak2 aku happy..hilang sikit perasaan rindu dia kat ayah dan enjoy sbb aku tak bagi dia main kat luar rumah jadi dia mainlah dan berkawan dlm kandang mainan tu hehe..

Eh..tak dasyatlah kan aku gune perkataan kandang mainan hehe..pasal kalau kat mahkamah pun diorg panggil kandang saksi tul tak muahahahaha..

Oh ye..sepatutnya mmg ada gambar tapi disebabkan aku blur dgn camera sony aku yg baru dibaiki tu jadi tak dapatlah nak upload hehe..nantilah ye..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster