Selasa, 5 Mei 2009

Kain Sulam dari Bandung

Entry ni khas utk Azue pasal dia yg tempah dulu hihi..

Kepada sesiapa yg berminat aku akan jual jugak kain sulam dari Bandung ni nanti dan stok akan tibe dgn baliknye hubby dari sana..

Harga yang ditawarkan RM80 sepasang. Tidak termasuk kos penghantaran. Sape yg tinggal dekat Melaka ni..datang je kat rumah aku sendiri tengok kain ni..tp buat masa ni takdelah..sbb beli sikit je.

Nanti hubby akan amik lagi kat Bandung..kalau ade sape2 yg nak order..bitaulah nak warna ape..nanti akan cuba dicari kalau jumpe..

Ape2 hal pertanyaan leh email kat znrinacollection@yahoo.com

Oren sulam putih 





Hitam bunga hijau





Ungu bunga ungu..ni labuci




entry yg berkaitan klik sini

2 bunga tulip:

kayteeze berkata...

Amboi.....

Lawa2 kain tu. Kak tie dah lari budget laa... tak boleh nak order, hu hu...

CuTeMiUt78 berkata...

ish.. cantiknya.. yg purple tu ada stock tak

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster