Isnin, 27 April 2009

Untuk Azue..

Salam Azue..


Saya beli 3 je pasal ada org lain gak yg nak hehe..so saya bagi awak pilih..yg mana satu.

Yang hitam ada 2, satu yg sulam dan satu lagi yg labuci. Yang satu lagi warna coklat..ingatkan meroon hehe..salah tengok plak.

Yg ni warna hitam..sulam dr dekat. Sulam dia warna peach..





Yang ni warna hitam jugak..labuci..





Yg ni coklat..sulam dia warna senada..





Ok..pilih mana satu..eh mana dua..kalau nak 3 pun boleh hehe..nanti ada masa saya g lagi kat Pasar Baru tu..

2 bunga tulip:

Lynda berkata...

nrina..belikan juga boleh nanti kita kirimin uang..betul ke camtu eja?heheh

kayteeze berkata...

Cantiknya.... kain pasang atau jubah ??

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster