Jumaat, 1 Mei 2009

Kat rumah dah..

Aku dah sampai rumah haaaaa....betapa rindunye aku dgn rumahku ini..seperti sang kekasih bertemu saiz bajunya hihihi...

Betapa happynya saat nak naik kapal terbang dan memijak bumi yg aku cintai ni. Terus hilang segala sakit perut dan sakit hati hehe..

Gambar byk tapi nantilah dulu kasi hilang penat..sbb aku malas nak amik cabel kat atas rak tu..sbb cabel yg dah biasa gune tu tinggal kat Bandung utk kegunaan hubby.

Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..pergi dan balik..

Dan dgn sekembalinya aku ke sini..aku bawak balik jugak perkara yg amat berharga..kenangan dan baby hihihi...sah dah sah..huhu..suke sgt..

Kenangan berada kat sana..mmg tak dapat dilupakan. Tetibe terasa rindu plak nak duduk sana tapi tak nak duk lelama hehehe...

Sesungguhnya kota Bandung, Jawa Barat Indonesia amat cantik dan sejuk. Kalau ada duit berlebihan..tak salah berkunjung ke sana sbb kita dapat mengenal baik buruk negara org dan akan rasa bersyukur. Tapi persiapkan diri mental dan fizikal pasal rintangan dan dugaan kat sana boleh tahan jugak hehe..terutama dlm bab membeli belah ni..mcm semut jatuh dlm seguni gule..boleh jadi giler woo..

Pada rakyat Indonesia..jika ada terbaca dan terkecil hati atas komen yg aku bagi kat blog aku ni..mohon maaf. Aku setakat luahkan apa yg aku rasa. Kita semua manusia..sama je cuma kebudayaan, bahasa dan sikap yg membezakan. Apapun..layanan mereka selama aku berada kat sana..amat baik. Terima kasih kerana memberi tanggapan yg baik kerana dlm yg buruk mesti ada yg baik hehe..

Ok..tunggu jelah nanti aku upload gambar terakhir berada kat sana. Nak tidolah. Rindu betul nak tido kat lantai rumah sendiri hihi..

4 bunga tulip:

Tirana berkata...

Huaaaa..dah sampai balik ke? Ni mesti banyak borong barang..hehehe.. Eh Nrina nak dapat baby ye...bestnyaaaaaa!!!! Padanlah dok sakit perut dan tak lalu makan memanjang..rupanya nak dapat orang baru..Tahniah!!!

Suzi berkata...

Tahniah!!!
1. sbb dah selamat sampai
2. Nak dpt baby baru....bestnya...
lepas ni kena jaga diri baik2...

kayteeze berkata...

Haa.... selamat kembali.

Tu, jagalah diri baik2, bukan setakat makan je, mulut dan perbuatan pun kena jaga... Kalau asyik potpet je..kang yang keluar tu pun kuat melalak !!

Nasiblah dapat dengan ceramah dari mokcik kepoh pepagi ni... ekekekee....

Lynda berkata...

dah pulan ke msia ya..hehehe..bagus bagus

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster